Dyrektor mgr Cecylia Stokłosa (2007 - do nadal)
Rok szkolny 2018/2019:
- szafki ubraniowe dla uczniów - 2 790 zł,
- magiczny dywan - 15 000 zł,
- monitor interaktywny 70" - 15 000 zł,
- wyposażenie gabinetu pedagoga - 2 678 zł.
Rok szkolny 2017/2018:
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej - 3772 zł,
- wymiana lamp i remont oświetlenia wewnętrznego - 14 000 zł,
- zakup i montaż nagłośnienia sali gimnastycznej - 30 000 zł.
Rok szkolny 2016/2017:
- wymiana więźby dachowej i poszycia dachowego - 195 815 zł,
- naprawa pęknięć ścian w pomieszczeniach szkolnych i malowanie - 32 595 zł,
- adaptacja pomieszczenia szkolnego na gabinet pielęgniarki,
- zakup szafek szkolnych ubraniowych dla uczniów - 6 900 zł.
Rok szkolny 2015/2016:
- wymiana stropów - 166 000,00 zł,
- malowanie sal lekcyjnych i klatki schodowej - 16 000,00 zł.
Rok szkolny 2014/2015:
- modernizacja części kanalizacji (odpływ ścieków z kuchni) – 7 700,00 zł,
- wymiana bramy wjazdowej i części ogrodzenia – 25 000,00 zł,
- remont kotłowni z wymianą kotłów grzewczych – 82 000,00 zł,
- naprawa gzymsów i dachu nad sekretariatem szkoły oraz wymiana rynien na sali gimnastycznej od strony południowej - 8 700,00 zł.
Rok szkolny 2013/2014:
- remont dwóch pomieszczeń lekcyjnych w związku z przeniesieniem pracowni komputerowej do większej klasy: nowa sieć elektryczna i komputerowa, pomalowanie ścian, zakup nowych rolet, wymiana oświetlenia oraz podłogi,
- zakup mebli biurowych do sali komputerowej - 6 000,00 zł
Rok szkolny 2012/2013:
- remont gabinetu dyrektora,
- cyfrowa szkoła,
- meble do sali dydaktycznej.
Rok szkolny 2011/2012:
- indywidualizacja procesu nauczania - 34 000,00 zł
Rok szkolny 2010/2011:
- montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne,
- instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego.
Rok szkolny 2009/2010:
- remont portierni,
- remont sali dydaktycznej 18.
Dyrektor, Rada Pedagogiczna i Rada Rodziców współpracują pozyskując dodatkowe środki na potrzeby szkoły.
Dodatkowe środki pozyskujemy poprzez:
-
udział w projektach w ramach Europejskiego Fundszu Unijnego,
-
organizację uroczystości i imprez środowiskowych,
-
darowizny od sponsorów,
-
darowizny od darczyńców w ramach 1%.
Ze zgomadzonych funduszy zakupiono:
Rok szkolny 2015/2016:
-
Gorsety - 1000,00 zł
Rok szkolny 2014/2015:
-
Ekran projekcyjny i projektor multimedialny - 3800,00 zł
-
Lektury szkolne do biblioteki - 1000,00 zł
-
Mikrofony przewodowe - 2700,00 zł
-
Sprzęt sportowy - 4500,00 zł
-
Projektor multimedialny - 4000,00 zł
Rok szkolny 2012/2013:
-
Laptop do sali komputerowej - 3000,00 zł
-
Projektor i tablica multimedialna do sali komputerowej - 8200,00 zł
Rok szkolny 2010/2011:
-
Lektury szkolne do biblioteki - 1200,00 zł
-
Meble do sali lekcyjnej - 2400,00 zł
-
Kolumna głośnikowa - 900,00 zł
Rok szkolny 2009/2010:
-
Aparat fotograficzny - 800,00 zł
-
Lektury szkolne do biblioteki - 1000,00 zł
-
Mikrofony przewodowe - 2700,00 zł
Rok szkolny 2008/2009:
-
Mikrofony - 2300,00 zł
-
Meble - 2200,00 zł
Dyrektor mgr Ewa Kostuś (1987 – 2007)
- wymieniono okna i podłogi
- budowa nowej sali gimnastycznej (uroczyste otwarcie nastąpiło we wrześniu 1998 roku)
Kierownik szkoły pan Stanisław Guzdek (1967 – 1987)
- wykonano instalację co, wodno-kanalizacyjną oraz odgromową
- zaadaptowano na klasy część mieszkania nauczycielskiego i pomieszczenia w suterenach
- dobudowano pomieszczenia na kancelarię, pokój nauczycielski, szatnię i sanitariaty
Kierownik pan Józef Sadowski (1956 - 1967)
Kierownik pan Józef Mamica (1950 - 1956)
Kierownik pan Józef Suski (1924 - 1940)