Dyrektorzy

Dyrektor mgr Cecylia Stokłosa (2007 - do nadal)

Rok szkolny 2018/2019:

- szafki ubraniowe dla uczniów - 2 790 zł,

- magiczny dywan - 15 000 zł,

- monitor interaktywny 70" - 15 000 zł,

- wyposażenie gabinetu pedagoga - 2 678 zł.                                  

Rok szkolny 2017/2018:

- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej - 3772 zł,

- wymiana lamp i remont oświetlenia wewnętrznego - 14 000 zł,

- zakup i montaż nagłośnienia sali gimnastycznej - 30 000 zł. 

Rok szkolny 2016/2017:

- wymiana więźby dachowej i poszycia dachowego - 195 815 zł,

- naprawa pęknięć ścian w pomieszczeniach szkolnych i malowanie - 32 595 zł,

- adaptacja pomieszczenia szkolnego na gabinet pielęgniarki,

- ​zakup szafek szkolnych ubraniowych dla uczniów - 6 900 zł.

Rok szkolny 2015/2016:

- wymiana stropów - 166 000,00 zł,

- malowanie sal lekcyjnych i klatki schodowej - 16 000,00 zł. 

Rok szkolny 2014/2015:

- modernizacja części kanalizacji (odpływ ścieków z kuchni) – 7 700,00 zł,

- wymiana bramy wjazdowej i części ogrodzenia – 25 000,00 zł,

- remont kotłowni z wymianą kotłów grzewczych – 82 000,00 zł,

- naprawa gzymsów i dachu nad sekretariatem szkoły  oraz wymiana rynien na sali gimnastycznej od strony południowej - 8 700,00 zł.

Rok szkolny 2013/2014:

- remont dwóch pomieszczeń lekcyjnych w związku z przeniesieniem pracowni komputerowej do większej klasy: nowa sieć elektryczna i komputerowa, pomalowanie ścian, zakup nowych rolet, wymiana oświetlenia oraz podłogi,

- zakup mebli biurowych do sali komputerowej - 6 000,00 zł

Rok szkolny 2012/2013:

- remont gabinetu dyrektora,

- cyfrowa szkoła,

- meble do sali dydaktycznej.

Rok szkolny 2011/2012:

- indywidualizacja procesu nauczania - 34 000,00 zł

Rok szkolny 2010/2011:

- montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne,

- instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego.

Rok szkolny 2009/2010:

- remont portierni,

- remont sali dydaktycznej 18.

Dyrektor, Rada Pedagogiczna i Rada Rodziców współpracują pozyskując dodatkowe środki na potrzeby szkoły.

Dodatkowe środki pozyskujemy poprzez:

  • udział w projektach w ramach Europejskiego Fundszu Unijnego,

  • organizację uroczystości i imprez środowiskowych,

  • darowizny od sponsorów,

  • darowizny od darczyńców w ramach 1%.

Ze zgomadzonych funduszy zakupiono:

Rok szkolny 2015/2016:

  • Gorsety - 1000,00 zł

Rok szkolny 2014/2015:

  • Ekran projekcyjny i projektor multimedialny - 3800,00 zł

  • Lektury szkolne do biblioteki - 1000,00 zł

  • Mikrofony przewodowe - 2700,00 zł

  • Sprzęt sportowy - 4500,00 zł

  • Projektor multimedialny - 4000,00 zł

Rok szkolny 2012/2013:

  • Laptop do sali komputerowej - 3000,00 zł

  • Projektor i tablica multimedialna do sali komputerowej - 8200,00 zł

Rok szkolny 2010/2011:

  • Lektury szkolne do biblioteki - 1200,00 zł

  • Meble do sali lekcyjnej - 2400,00 zł

  • Kolumna głośnikowa - 900,00 zł

Rok szkolny 2009/2010:

  • Aparat fotograficzny - 800,00 zł

  • Lektury szkolne do biblioteki - 1000,00 zł

  • Mikrofony przewodowe - 2700,00 zł

Rok szkolny 2008/2009:

  • Mikrofony - 2300,00 zł

  • Meble - 2200,00 zł

Dyrektor mgr Ewa Kostuś (1987 – 2007)

- wymieniono okna i podłogi

- budowa nowej sali gimnastycznej (uroczyste otwarcie nastąpiło we wrześniu 1998 roku)

Kierownik szkoły pan Stanisław Guzdek (1967 – 1987)

- wykonano instalację co, wodno-kanalizacyjną oraz odgromową

- zaadaptowano na klasy część mieszkania nauczycielskiego i pomieszczenia w suterenach

- dobudowano pomieszczenia na kancelarię, pokój nauczycielski, szatnię i sanitariaty

Kierownik pan Józef Sadowski (1956 - 1967)

Kierownik pan Józef Mamica (1950 - 1956)

Kierownik pan Józef Suski (1924 - 1940)